Pozycjonowanie stron www

Pierwszym krokiem, jeśli chodzi o pozycjonowanie stron www jest wybór słów kluczowych. Słowa kluczowe to terminy wyszukiwania, których ludzie będą używać, aby znaleźć Twoją stronę internetową. Można to zrobić za pomocą strony Google Keyword Planner lub za pomocą narzędzia do badania słów kluczowych, takiego jak to wbudowane w Ahrefs. Ważne jest, aby wybrać słowa kluczowe, które są istotne, ale niezbyt konkurencyjne.
Powinieneś mieć krótką listę słów kluczowych związanych z Twoim produktem i jego rynkiem docelowym. Przydatne może być stworzenie listy synonimów – słów, które znaczą to samo co wybrane przez Ciebie słowa kluczowe (lub bardzo podobne). Pomoże Ci to zarówno później, jak i na etapie tworzenia treści w Twoim projekcie SEO. Tytuły i meta opisy to słowa, które pojawiają się pogrubioną czcionką obok linku do artykułu na stronach wyników wyszukiwania Google lub Bing. Pozycjonowanie stron www jest procesem technicznym, ale to nie znaczy, że trzeba go zlecić na zewnątrz.
Pierwszym krokiem jest stworzenie tytułu strony i meta opisu dla każdej strony witryny. Daje to robotom wyszukiwarki wskazówki na temat tego, o czym jest każda strona. Dobrą zasadą jest upewnienie się, że tytuł i meta opis są jasne i zwięzłe. Tytuł strony internetowej powinien mieć mniej niż 60 znaków, podczas gdy meta opis może mieć do 156 znaków, ale nie powinien być dłuższy niż 155 znaków.
Tytuły i meta opisy powinny również zawierać słowa kluczowe o wysokiej wartości, których ludzie mogą używać podczas wyszukiwania Twojej strony lub wpisu na blogu. Celem jest danie ludziom poszukującym informacji w twojej niszy pomysłu na to, jaki rodzaj treści oferujesz. SEO dzisiaj ewoluowało poza optymalizacją dla poszczególnych słów kluczowych. Obejmuje ona teraz inne czynniki, takie jak gęstość słów kluczowych, link building, itp.